سراب محبت

سراب محبت
نويسندگان

جواب سلام را با علیک بده ،


 جواب تشکر را با تواضع،


 جواب کینه را با گذشت،


 جواب بی مهری را با محبت،


 جواب ترس را با جرأت،


 جواب دروغ را با راستی،


 جواب دشمنی را با دوستی،


 جواب زشتی را به زیبایی،


 جواب توهم را به روشنی،


 جواب خشم را به صبوری،


 جواب سرد را به گرمی،


 جواب نامردی را با مردانگی،


 جواب همدلی را با رازداری،


 جواب پشتکار را با تشویق،


 جواب اعتماد را بی ریا،


 جواب بی تفاوت را با التفات،


 جواب یکرنگی را با اطمینان،


 جواب مسئولیت را با وجدان،


 جواب حسادت را با اغماض،


 جواب خواهش را بی غرور،


 جواب دورنگی را با خلوص،


 جواب بی ادب را با سکوت،


 جواب نگاه مهربان را با لبخند،


 جواب لبخند را با خنده،


 جواب دلمرده را با امید،


 جواب منتظر را با نوید،


 جواب گناه را با بخشش،

 و





 هیچ وقت هیچ چیز و هیچ کس را بی جواب نگذار ...

 مطمئن باش هر جوابی بدهی

 یک روزی

 یک جوری

 یک جایی
 به تو باز می گردد ...



نظرات شما عزیزان:

نسیمی
ساعت0:19---25 مهر 1392
عزیییییییزمییی
خیلی خوشم اومد لیلی جونم
امید وارم از حرف های خودتم برامون بذاری...شدیدا مشتاقم


neda
ساعت13:59---15 مرداد 1392
موفق باشی گلم


رها
ساعت18:20---29 خرداد 1392
باران بهانه بود تا زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی…
ای کاش نه کوچه انتها داشت و نه باران بند می امد…


م صادقی
ساعت16:25---21 فروردين 1392
تو مرا یاد کنی یا نکنی

من به یادت هستم


م صادقي
ساعت19:45---29 اسفند 1391
سلام دوست خوبم عيدي زيبا و سالي سرشار از موفقيت برات آرزومندم به اميد بهترين ها

فرزاد
ساعت20:17---11 آذر 1391
سلامآپمبدوبیا

دست های پرازخالی
ساعت20:12---11 آذر 1391
سلام ______$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___ $$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$___ __$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€


مهدی
ساعت20:25---1 مهر 1391

کاش مي دانستي





من سکوتم حرف است





حرف هايم حرف است





خنده هايم خنده هايم حرف است





کاش مي دانستي





مي توانم همه را پيش تو تفسير کنم





کاش مي دانستي





کاش مي فهميدي





کاش و صد کاش نمي ترسيدي





که مبادا دل من پيش دلت گير کند





يا نگاهم تلي از عشق به دستان تو زنجير کند





من کمي زودتر از خيلي دير





مثل نور از شب چشم تو سفر خواهم کرد





تو نترس





سايه ها بوي مرا سوي مشام تو نخواهند آورد





کاش مي دانستي





چه غريبانه به دنبال دلم خواهي گشت





در زماني که براي غربتت سينه دلسوزي نيست





تازه خواهي فهميد





مثل من عاشق مغرور شب افروزي نيست


مهدی
ساعت20:25---1 مهر 1391

کاش مي دانستي



من سکوتم حرف است



حرف هايم حرف است



خنده هايم خنده هايم حرف است



کاش مي دانستي



مي توانم همه را پيش تو تفسير کنم



کاش مي دانستي



کاش مي فهميدي



کاش و صد کاش نمي ترسيدي



که مبادا دل من پيش دلت گير کند



يا نگاهم تلي از عشق به دستان تو زنجير کند



من کمي زودتر از خيلي دير



مثل نور از شب چشم تو سفر خواهم کرد



تو نترس



سايه ها بوي مرا سوي مشام تو نخواهند آورد



کاش مي دانستي



چه غريبانه به دنبال دلم خواهي گشت



در زماني که براي غربتت سينه دلسوزي نيست



تازه خواهي فهميد



مثل من عاشق مغرور شب افروزي نيست


مهدی
ساعت20:16---1 مهر 1391
چه کســی میــــداند که تو در پیــله تنــهایی خود تنهایی ؟

چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی ؟

پیله ات را بگشا ،

تو به انــدازه ی یک پــــــــروانه زیبایی.


Lover
ساعت9:37---31 شهريور 1391
سلام
وبلاگ قشنگي داري
خوشحال ميشم به من هم سر بزني
اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن


ARASH
ساعت16:09---27 شهريور 1391
سلام. وب خوبی داری.خوشحال میشم به منم سربزنی

ali
ساعت15:41---25 شهريور 1391
be manam sar bezan

mor1995mos
ساعت22:37---24 شهريور 1391
سلام وب جالبی داری

somaye
ساعت14:16---23 شهريور 1391
سلام عزيزم مرسي از اينكه سر زدي
واقعا وبت زيباست
من لينكت كردم


سوگند عشق
ساعت11:39---18 شهريور 1391
فوق العاده بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, ] [ 20:3 ] [ لیلا مجذوب ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 296
بازدید ماه : 403
بازدید کل : 97264
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1